Ännu mer shopping.

Jodå, jag fick med mig la familia ut på shopping. Vi besökte Allum i Partille och jag hittade de jeansen jag hade provat på Sisters nere i stan. Det konstiga var att när jag provade jeansen i den storleken jag skulle ha så var de ändå lite för stora så jag fick ta en storlek mindre och det var just den storleken jag hade provat i den andra Sistersbutiken som då var för små. Nu satt de perfekt, lite tighta kanske men jeans töjer ju sig alltid. 
Jag köpte också skor, ett par klassiska svarta Converse fick det bli, har letat efter svarta skor i en evighet känns det som. Det fanns ett par högre Converse med ull inuti som var jättesnygga men de blir nog varma på jobbet samt krångliga att ta på och av. Vet inte än om jag ångrar mig. Anders köpte en rock som var jättesnygg samt en halsduk som matchar.

Kommentarer
Postat av: Mor

Hej
Det är ju roligt när man hittar det man vill ha
jag skulle behöva ny skror till line-Dancen
men hittar inga.
Du har gjort om bloggen det blev bättre men det
står fortfarande fel på sidan, natti natti

2006-10-08 @ 00:16:24
Postat av: Anna

Kul med shopping, som sagt!!
Nej, jag vill aldrig vänta till reor - då är de snygga grejerna borta och det är "resten" som reas. Inte min kopp te alls ;-)
Dessutom var mitt par det enda paret i storleken i butiken och det fanns bara 2-3 par totalt. Det är kul!
Det lät som att Anders hittade supersnygga grejer!!! Var köpte han dem?
Nu är päsis magsjuk - snacka om att han blivit förskole-drabbad Allan...
KRAM

Postat av: Anna Langefors Bräutigam

OK - lycka till! Instämmer om man inte har verkrav på varje sko så finns det helt klart mycket i år :-)
På onsdag kommer Manne Forssberg till mina killar i nian. Jag delar honom med Älvstrandens bibliotek, något vi kommit överens om i tonårsnätverket ;-) *uppenbara försöka att locka dit dig* :-D :-D
Johannes verkar redan ha frisknat till - han har ätit med middag precis och inget spyende än...!

2006-10-08 @ 18:00:30
URL: http://www.annalang.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback