Inspiration

I torsdags åt jag middag med Anna och Camilla. Det var så trevligt att träffas och prata. Det blev mest jobbsnack men vi arbetar med liknande saker nu för tiden, så det känns bara inspirerande att få ta del av vad andra gör på andra ställen. Igår var jag på författarpresentationer på Stadsbiblioteket. Västsvenska barnboksförfattare berättade lite om sig själva och sina böcker. Det var helt klart inspirerande. Nu har jag en hel del idéer att arbeta med. Säger inget nu.
Idag har vi inget på agendan, ska försöka röja lite i klädkammaren så att vi åtminstone kan komma in i den igen. Just nu ligger det dynor och väskor på golvet. Ska försöka sätta ut en annons på blocket också. Olles barnvagn bara står i vägen och det skulle vara underbart att bli av med den. I morgon ska jag på förläggardag så det är mycket jobb just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback