Något att se fram emot.

Sitter med Olle i knät och försöker skriva lite. Han vill läsa bok. Han vill jämt läsa bok. Vi kan läsa 20 böcker men han vill bara läsa mer. Lelle (Pelles ficklampa) är favoriten. Elsa duschar, hon pratar och leker. 
Hade ett trevligt telefonsamtal med Anna nyss, hon lät gladd och pigg som vanligt. Utbytte lite bokpratstaktik och annat smått och gott.
Imorgon väntar ytterligare ett bokprat och ett kvällspass. På onsdag kommer Veronica till Göteborg och vi ska shoppa. Jag hoppas verkligen att jag hittar en hel del för jag är i stort behov av nya kläder. Det ska bli sååå kul!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Tänk om män förstod hur kul det är att gå i affärer! Vi gick i måååånga affärer i Stockholm....Den som handlade var Isabelle, svarta stuprörsjeans. Såååå snygga. Men så har hon kropp för det också!!! Hon provade allt i från 1800:- kronors klassen och neråt. Till slut hittade hon ett par som satt riktigt bra, Brooker. Då kollade jag prislappen, 499:-, då sa jag med ett stort leende, " Jag kan betala dom för dig, så blir det en present för att du är så go" Sedan handlade vi lite smått annat också. Jag kunde ha shoppat huur mycket som helst. Vill göra om vårat sovrum nu....till orientalisk, mystiskt mörk.... men jag blir stoppad ! Buuuu

2006-10-02 @ 21:42:31
Postat av: Anna

Nu är jag dock inte så pigg längre men väl glad ;-)
Ser fram emot rapporten sedan...
Alla undrar hur det går med u-satsen (eller ska kanske skriva: "du vet vad"!!!).
Ska vi bestämma några fräscha och mysiga söndagar till detta?
;-) :-D
Kraaaaaaaaaaaaam - trevligt att tala med dig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback