Slut på arbetsveckan.

Underbart med helg! Det har varit en hektisk vecka med många intervjuer till den nya tjänsten, bokprat m.m. Veckans höjdpunkt var shopping med Veronica samt mat och vin efteråt. Jag har inte så mycket kläder så det blev nästan lite desperatshopping på slutet. Vi hade bara två timmar på oss innan affärerna stängde och jag ville gärna ha ett par nya jeans. Jag drog i alla jeans inne på Sisters, hittade ett par jättesnygga men min storlek var slut. Jag hittade dock en jeanskjol med fickor på Lindex och en vanlig tröja på HM. Jag skulle behöva nya skor och stövlar samt någon mer tjock tröja. Det börjar att bli kallt.
Idag ska jag försöka röja upp lite härhemma, det är kaos efter en lång arbetsvecka med trötta arbetare. Det är leksaker överallt. Kanske får jag med mig familjen på en shoppingtur. Anders är nog sugen, han försökte ju redan förra helgen men då hamnade han i svampskogen istället. Inte så kul enligt honom. Det var tur att han hittade flest kantareller, han blev lite mallig, kanske följer han med fler gånger.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med shopping!
:-)
(jag är ännu nyfis...!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback