Disk

Har mest haft datorn på magen denna afton. Elsa tittade på Bolibompa,sedan kvällsmat och läggdags. Jag låg och läste, har mitt första bokprat på tisdag så det är en del att läsa. Efter det tog jag tag i den stora jättedisk som tog över varje yta i köket. Hur kan det bli så varje dag??
Imorgon ska jag på barnbibliotekariemöte. Det ska bli kul. Jag får äntligen träffa Camilla, det var jättelängesedan och ska bli väldigt roligt att se henne. På eftermiddagen kommer mina föräldrar ner med Olle och min svärmor kommer på besök.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var hemma för VAB... ;-) Skulle gått, tycker det är såååå viktigt att det _inte_ blir barnbibliotekariemöten utan barn- och ungdomsbibliotekariemöten, vilket jag sagt till Eva F. Vad blev sagt? Äh, jag får ringa dig i morgon!!!
Natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback