En bra nyhet.

Igår fick vi en väldigt bra nyhet. Någon ska flytta....... (nej, det är inte vi).

Nu har jag arbetat i två (eller är det tre?) veckor och det känns bra. Trodde aldrig att jag skulle få nya idéer om vad jag ska hitta på för alla barn och ungdomar men det ploppar upp någon då och då.
Ikväll ska jag på tjejmiddag och bara njuta av god mat och trevligt sällskap. Vi är fem tjejer som har gått i samma klass sedan vi var sju år. Det blir mycket minnen från skoltiden och den obligatoriska trisslottsskrapningen. Hoppas att vi skrapar fram lite kosing. Vi vann 100.000 för några år sedan och delat på fem så fick vi 20.000 var. De gick snabbt åt!
Jag ska också träffa min bror idag och vi ska försöka att rädda en av våra datorer som kraschat. Vi har massor med bilder och musik på den som vi naturligtvis inte har gjort backup på, och jag hoppas att vi i alla fall kan föra över allt detta till en extern hårddisk. Håll tummarna!

Några bilder på barnen:

image92image93

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallååååå - vem ska flytta?
Ha en bra kväll!
Och - till Anders: Är man snygg så är man. Inget du kan hjälpa.
;-)

Postat av: Nilla

Ja men hallå!!!! du kan ju inte bara skriva att någon ska flytta :) du måste berätta MER..*skrattar*
Hoppas din tjejmiddag blev kul, och så måste jag säga att bilderna på barnen är jättefina.
Kramis!!!

2007-08-18 @ 17:04:47
URL: http://frutteline.blogg.se
Postat av: Monica

Hmmm kan det vara någon som använder sitt garage till annat än att ha bilar i....

2007-08-29 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback