En bruten arm

Nu har jag och Olle varit och hälsat på Elsa på sjukhuset. Det blev en sen operation så hon och pappa får sova över på sjukhuset. Hon mådde bra men var väldigt trött. Operationen gick bra, det var ett ben alldeles vid armbågen som låg på "fel" plats så det spikade läkarna fast på rätt plats igen. Hon är gipsad från axeln och ner till fingrarna. Ett stoort gips.
Jag kommer att var hemma torsdag och fredag med henne så får vi se på måndag hur hon mår. Jag och Olle var och köpte några filmer som hon kan titta på om det blir för långtråkigt och smärtsamt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars, stackars lilla Elsa. Alla våra pussar och kramar till den tappra riddaren.
Kraaaaaaam

Postat av: Nilla

Ajjajjjj, stackars Elsa.
Hoppas att hon snart är piggelin igen, det brukar ju som tur är, gå ganska fort när det handlar om barn.
Kram!

2007-08-23 @ 07:11:25
URL: http://www.frutteline.blogg.se
Postat av: mormor

Hej Elsa
Kan du inte be mamma eller pappa ta ett kort på dig så att jag och morfar får se din fina arm. Har du satt några klistermärken på den än.
Hoppas du hade roligt med din kompis idag.
Natti natti och kram från mormor

2007-08-25 @ 23:24:06
Postat av: Anna

Hur är det med stackars Elsa? En bamsekram till henne.

2007-08-26 @ 08:37:31
URL: http://www.annalang.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback