Skoldag igen

Idag har Elsa varit i skolan för första gången sedan hon bröt armen i onsdags. Det gick bra. Hon var där i tre timmar och var nöjd när farmor och farfar kom och hämtade henne. Klasskompisarna hade gjort en stor glasstrut i papper till henne som krya på dig present. Elsa blev jätteglad för den.
I morgon har jag terminens första bokprat och jag har inte hunnit att förbereda mig. Ska krypa ner i sängen nu och läsa en bok som jag ska prata om imorgon. Kommer nog endast några sidor...Gäsp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktiga Elsa!
Och duktiga du!! Gick bokpratet bra? Vilka böcker och för vilka?? :-) Ska vi boka en mag-dejt?

Postat av: Monica

HJÄLP!!!! Jag kommer att bli tvungen att pierca mig i ögonbrynet !!! Jag "hotade" Isabelle med att om hon ska pierca sig i läppen så ska jag pierca mig i ögonbrynet...... Hon har bestämt sig och ska göra det efter semestern.... : (
Kram till er alla o speciellt en stor en till Elsa

2007-08-29 @ 21:16:21
Postat av: Anna

Glömde svara dig.. Jag börjar 17/9 och gör sista dagen i Högsbo 13/9. Vi ska på KE's fest. Vi går nog dit vid 17-tiden, ska ge present ihop med två andra. Ska du/ni dit och i så fall hur dags?
Jag har inte mycket tid i september men ber att få återkomma....
Stor kram

2007-09-01 @ 22:00:21
URL: http://www.annalang.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback