Legoland bilder

Det var jättehärligt väder på Legoland, solen lyste nästan hela tiden. Maten var helt OK. Vi åt buffé på Hotell Legoland, det var gott och man fick sitta i lugn och ro.


108222-81

Här åker Elsa och Olle på djungelsafari. Elsa styr bilen med van hand och Olle tittar imponerat på.

108222-80

Elsa tittar på miniatyrbyggnader. Det fanns bilar, båtar och flyglan som åkte fram och tillbaka, broar öppnades och stängdes, det var som på riktigt barnen tyckte det var jättespännande.

108222-84

Olle tittar på vindkraftverk.

108222-83

Elsa och Anders firar sig upp.

108222-82

Jag och Olle åker helikopter. Det var jättespännande.

Kommentarer
Postat av: mor

Ja ni ser faktiskt ut att ha det trevligt, men det ser farligt ut det som Elsa och Anders gör (en kommentar till Elsa) Åsa kommer du ihåg något när du var där som barn?
Kram på er och god natt

2007-07-28 @ 23:36:33
Postat av: Anna

Fina bilder! Onsdagen bjöd på OK väder hos er alltså? Skönt! Jaså du, vad ska du och barnen göra kommande vecka då?
Själv ska jag vila ut efter semestern på jobbet ;-)

Postat av: jette

hej! Hamnade här av en slump och njöt av dina Legolandsbilder. Var några år sedan jag var där med mina ungar, men oj vad roligt vi haft där. Tycker det är en suverän nöjespark.
Ha det fint!

2007-07-30 @ 08:19:29
URL: http://www.jette.se
Postat av: Martina

-Jag vill också åka dit,säger Martina. Jag vill också skriva. ( Så här kommt

2007-07-30 @ 10:00:06
Postat av: Martina fortsättning

gaaalllhhy

2007-07-30 @ 10:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback