Plikta, Harry och sovmorgon

Dagarna bara flyger fram. I förrgår var vi på Plikta, en jättestor lekplats i Slottskogen, och lekte. Den stora rutschkanan var absolut roligast. Igår åkte jag och Elsa och köpte den nya Harry Potterboken och jag har börjat läsa. Spänning från första sidan! Anders ger mig avundsjuka blickar.
Idag gick jag upp 9.30 och åt frukost i en timma, sedan kom grannarna på fika och sedan var det lunch. Efter det grejade vi i trädgården och vips så är det kväll.  Nu ska jag läsa saga för barnen, de ska sova på den stora nyinköpta luftmadrassen i natt.  Får se om vi får sova. ;-)

Kommentarer
Postat av: mor

Låter som lite pensionärstil med vips så är dagen slut, det är den för mig också snart.
Jag - Martin och Lisa har varit och tittat på fyrverkeriet, fint som vanligt, det kom lite regn
men när fyrverkeritet började slutade regnet.
Hoppas ni får sova.
Kram o natti natti

2007-07-23 @ 00:07:37
Postat av: Nilla

Håller med dig, dagarna bara flyger fram.
Vi kom hem igår, efter dryga 2 veckor på vift.
Vi har haft det så bra, men hemma är ändå bäst, speciellt min egna säng :)
Vad fint ni har vid spaljen, och en sån gunga vore en dröm.
Är det ikea??
Ha det fortsatt gött på semestern, hoppas vi får mycket sol innan det blir höst igen.
Kram Nilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback