Semestertider.

Äntligen semester! i måndags låg jag kvar i sängen när Anders gick upp. Underbart! Lite trist väder har det varit men det har gått bra ändå. Det finns mycket att sätta tänderna i inomhus. Jag har organiserat och städat lite i köksskåpen och andra skåp som det har varit lite allt möjligt skumt i, men nu är allt i en ordnad ordning.
Igår var jag och barnen och hälsade på mormor som är ensam hemma då morfar är på sjukhuset. Han har drabbats av njurbäckeninflammation och har varit inlagd sedan i söndags. Men idag är han hemma igen.
I tisdags var Monica, Linnéa och Martina här och hälsade på. Tack Monica för att du började att dra i grässtråna på vallen. Nu har jag fått ny inspiration och har börjat rensa ogräs för fullt.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej Åsa!!
Så du har också semester, visst är det skönt.
Visserligen börjar jag idag, så jag har precis börjat fatta att jag är ledig nästan 5 veckor nu :)
Jag fick också ligga kvar i sängen imorse när Putte gick upp, men jag hade ingen riktig ro, så jag gick min morgonpromenad istället.
Föresten, vad skönt att få lite ordning i skåpen när det ändå regnar ute, här skiner solen, så jag springer i bikini mellan solstolen och tvättkorgen.
Ha en jätte skön semester du och hela familjen.
Kram Nilla

Postat av: Anna

Nä, det är inte direkt väder för sol och bad...! Jag har fått någon slags Tinnitus-overload och blir snart tokig :-(
Så fort någon talar tjuter och klirrar det i örat. Jäkla J som gav mig denna ljudbomb via ett glädjetjut i går :-(
;-)
Hoppas det går över annars lär jag förlora förståndet.
Duktigt att ta tag i hemska skåp, det är ju inte det roligaste det heller!!!
KRAM

2007-07-05 @ 21:21:42
URL: http://www.annalang.com
Postat av: Monica

Hihi...tänk vad liiite hjälp på traven är bra ! Jag skulle gärna tacka ja till lite inspiration här hemma. Det går på sparlåga både inne och ute. Fast några grässtrån här och där orkar jag dra
= O
Kramar

2007-07-07 @ 16:12:19
Postat av: Monica

Jag var med mat till Peter idag som jobbar i M&T:s stuga.......Gissa vad jag gjorde.......drog några grässtrån bland kärleksörten !! Undrar om M Också kommer att få inspiration ! ; )....eller så kanske hon inte märker något : (. Må gott Kramar

2007-07-10 @ 16:29:55
Postat av: Åsa

Haha, hon märker säkert ingenting. ;-)
Jag har varit ute och rensat lite ogräs nu på morgonen men nu regnar det igen. :-(

2007-07-11 @ 11:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback