Semestertider

Nu är det full fart i trädgåden. Jag har äntligen grävt upp plantor som stått fel och igår rensade jag och Elsa bort väldigt mycket ogräs i trädgårdslandet. Idag ska vi sätta morötter och rädisor, det hinner fortfarande bli något innan hösten.
Häromdagen var vi i Alingsås. Vi shoppade, åt och barnen lekte på lekplatsen i Nolhaga.  Olle matade en get, det var väldigt spännande och farligt.
I förrgår var mina föräldrar här och Olle följde med dem hem på semester. Det känns lite tomt med bara ett barn men samtidigt är det kul att kunna ägna sig åt Elsa på full tid.
Nu är det dags att kolla SMHIs sida och sedan bestämma vad som ska göras idag. Vi har skrivit en "att göra-lista" som vi försöker korta ner varje dag. Problemet är att man hittar allt fler saker man "måste" fixa.

Kommentarer
Postat av: Monica

godmorgon....vi har precis ätit brunch.Peter var på fest igår men det blev inte så sent. Fast vi är ändå jätte trötta. Förutom Linnea som sovit hos Ellen och vaknade i morse halv åtta !!! Det var väldigt vad du har fått energi !!!! Vad går du på..?? Är det kaffe : ) ?? eller kan du tipsa om något annat. Kram och hälsa dom andra

2007-07-14 @ 11:34:18
Postat av: Anna

Låter som att ni har det bra!
Nu kom vi hem och vi har haft det helt underbart!!!! Dags att äta - vi hörs!
Kramar

Postat av: Monica

Tack!!! För inspiration till att städa. Jag har stor städat Linneas rum in i minsta hörn. 2 sopsäckar kommer jag att slänga och alla barbie åker ner i källaren. Sedan nu på kvällen har jag städat garderoben mittemot toaletten nere. Där fanns ALLT! Hittade sex stycken armkuddar till Martina....och jag som köpte nya för jag trodde att vi inte hade några.
kram o natt i natt

2007-07-14 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback