En sjukling hemma samt badkarstrubbel

Idag är Olle sjuk. Han har hostat och varit hängig hela dagen . Efter middagssömnen hade han feber och är nu ännnu hängigare. Fyser, säger han, och sitter nu under en filt i soffan.
Annars är vi lediga och jag hade planerat en tripp till staden för lite inköp, men det får bli en annan dag.
Det har inte blivit något mer motionerande men imorgon ska jag försöka komma iväg på ett bodypumppass.
Vi har hyrt en släpkärra till imorgon då vi ska bege oss till min bror och hämta ett badkar som han inte vill ha längre. Jag hoppas att vi få ut det ur hans lägenhet bara, det är ganska högt så efter hans beräkningar inte så säkert att det går. Då får vi ta fram släggan! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback