Födelsedag, motion samt inspirationslös.

Sitter just nu och skriver ihop en ansökan till ett projekt. Den ska vara inne imorgon och jag har just nu ingen inspiration. 

Elsa fyller 6 år idag! Vi har ätit pannkakor och i morses fick hon öppna alla presenter. Hon har precis lärt sig att cykla utan stödhjul så hon fick några tutor, en flagga och stöd att fälla ner när hon ska parkera. Hon tyckte att det blev som en helt ny cykel. Hon fick också lite pysselgrejor samt två krokar som hon kan hänga halsband och annat på.  Igår var hon med förskolan på Mora Träsk. Det var jättebra tyckte hon och spännande att åka buss och spårvagn. Efteråt åt de hamburgare och drack cola. Colan var viktig, hon får endast mjölk annars.

Idag har jag traskat 10 352 steg. På måndag börjar vi vår stegtävling på jobbet och jag är laddad. Men det verkar som det är fler som är laddade, alla är ute och går och cyklar och jag börjar tvivla på att jag verkligen kommer att vinna denna tävling. Folk är hysteriska. Jag kommer att få gå dag och natt.

Författarbesöken häromdagen var lyckade. Jag fick lyssna på Katarina von Bredow, Cannie Möller och Helena Bross. De var jättebra allesammans.

Nu blev jag vrålhungrig, dags att rensa kylskåpet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Trevlig helg!
Kramis

Postat av: Anonym

Ja, vi kan. Har du talat med C? Är hon sjukskriven?

2007-04-02 @ 20:20:34
Postat av: Anders

Olle tycker att Moffa är i Tlollåsman! Gissa var det ligger.

2007-04-02 @ 22:02:59
Postat av: Nilla

Ser att ni också har haft kalas, hoppas lilltjejen blev glad och nöjd.
Själv har jag firat 40 år, inte mycket att fira kanske, jag känner mig inte en dag äver 30 :)
Men vi hade så kul, så jag fyller gärna 40 fler gånger.
Går det bra med stegräknaren??
Ha en jätteskön påsk.
KRAM från Nilla

2007-04-03 @ 07:21:11
URL: http://frutteline.blogg.se
Postat av: mormor

Hej Olle, mormor tycker du är jätteduktig som vet att morfar bor i Trollhättan.
Hur är det med storasysters förkylning.
Åsa,hur många steg har du gått per dag.

Kram på er.

2007-04-03 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback