Ont i låren

Efter lördagens bodypumppass kan jag inte gå i trappor så lätt. Det känns rejält i låren.
I fredags var vi alla lediga och besökte då Universeum. Det var mysigt och vi fick se när hajarna fick mat. Guiden som berättade om hajarna svor högt när mikrofonen som hon trodde var avstängd oväntat var på. Proffsigt värre. Det har varit väldigt varmt utomhus idag, själv har jag bara varit inomhus så jag har inte fått njuta. Men imorgon (om det är varmt) ska jag ta bussen och hoppa av några hållplatser innan min egen.
I lördags var Elsa hos en kompis för första gången, hon ville inte först men när hon väl kom dit var det inga problem alls att vara där själv. De hade jätteroligt och hade picknick utomhus.
På söndagsförmiddagen tänkte jag städa då det såg mindre trevligt ut här, då ringer telefonen och min svägerska tycker vi ska sätta på kaffet för de har precis lämnat IKEA och är på väg till oss. Snacka om att få panik. Kaffet var inte klart när de kom för det var en hel del annat att fixa innan.
Nu är det snart dags för sängen, det var kämpigt att gå upp imorses och då börjar jag inte förrän klockan tio på måndagar, imorgon börjar jag klockan åtta och det lär bli lite värre. God natt!

Kommentarer
Postat av: mor

Varför måste man gympa sa att man får träningsverk
det går väl och vara en medelmåtta. Det är alltid trevligt att få gäster när man ska städa, då slapp man ju det och fick en trevlig pratstund i stället, eller hur? fast dammråttorna kommer ju efter en vid senare tillfälle, dom går ingenstans.
Jessica sover över här inatt och hon har försökt att hjälpa mig med MP3-spelaren men det finns inte det programmet (Invion) så hur gör jag nu?
Natti natti och sov så gott.

2007-03-12 @ 23:05:18
Postat av: Monica

När vi kom så stod du ju där med förkläde, nystädat, glad, fräsch, nybakta bullar och sockerkaka, rena och glada barn, blommor i vas, tvätten torkade för vinden och kaffelukten spred sig i huset. Som en riktig fru !! och allt på bara en kvart !! = )
Kramar

2007-03-13 @ 10:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback