Snabbis

Nyss hemkommen, äter korv med bröd på stående fot samtidigt som jag skriver här och vaktar gnabbandes barn i badkaret. En mycket hektisk vecka har precis börjat och jag känner mig helt speedad. Just nu är det författarvecka i Göteborg och idag hade en av skolorna i stadsdelen besök av Åsa Storck. Jag har flängt mellan skolan och biblioteket och det ger utslag på min stegräknare.
Imorgon kommer det tre författare till tre olika skolor, gissa vem som får flänga?
Nu sitter det två tjuriga barn i badkaret som inte vill någonting, dags att få dem i säng.

Kommentarer
Postat av: mor

Korv är inte dumt, men tycker dom små änglarna inte om att bada i det "nya" badkaret?
jag undrar hur dags vi är bjudna på lördag.

2007-03-27 @ 17:14:18
Postat av: Monica

Hejsan...ja just det. Det var denna vecka som var så stressig !!! och upp på allt så blir det kalas till helgen. Samma som din mor så undrar vi när kalaset är. Hur som helst så lovar jag att vi inte hänger på dörren kl 10 ; )).... Linnea får maila Elsa imorgon för att fråga vad hon önskar sig i present. Natti natt.

2007-03-27 @ 22:06:23
Postat av: Anna

Grattis, grattis, grattis Elsa!!!!!
:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback