3000 bitar



Hela bordet är fullt med små pusselbitar. 3000 stycken!
Hur ska man få ihop detta?

Kommentarer
Postat av: mor

Du får ta hjälp av Olle han är ju väldigt duktig på pussel.

Det ser väldigt kul ut, vi får väl komma o hjälpa till.



Natti-natti

2008-12-19 @ 23:03:24
Postat av: Nilla

Halloj!!

Vad många pusselbitar :)

Lite roligt faktiskt, för igår sa jag till en jobbarkompis, att jag så gärna skulle vilja ett stort bord med ett jättepussel. Där man kan sätta sig när man får en stund över.

Och vad får jag se när jag kikar in hos dig :)

Lycka till, där kommer ni nog kunna tillbringa många kluriga timmar.

Hoppas allt är bra inför jul, och att du inte stressar ihjäl dig.

GOD JUL!!

Kram från Nilla

Postat av: Tommy

Hur man får ihop det?

Ja, alltså, det är ju så att vissa bitar passar ihop och andra gör det inte. Det är "bara" att finna vilka som passar med varandra.

Jätteenkelt!



=D



Visste inte att du hade en blogg, kul!!

2008-12-23 @ 08:58:38
URL: http://baktanke.blogspot.com
Postat av: Monica

Hur långt har ni hunnit? Jag ska först NU börja städa och greja inför morgondagen. Det är visst något speciellt som händer i morgon! Kramar!!!

2008-12-23 @ 10:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback