En härlig jul!

Julen har varit härlig och det var full fart på julaftonskväll med många släktingar och en svettig tomte som hade ett helt berg med julklappar att dela ut. Barnen var väldigt nöjda med sina klappar, Elsa var närmast i extas över sin kamera och Littlest Pet Shop-kanin (hon önskade sig en hund och jag trodde det var en hund jag köpte men det visade sig vara en kanin). Olle fick en bilbana som tog fyra timmar att sätta ihop och sedan gick den sönder efter en timmas körning. Vi var och skulle byta den idag men då var alla bilbanor slut. Vi fick pengarna tillbaka men nu har han ingen bilbana att köra med stackaren.
Elsa hade fått en ny klänning innan jul med glitter på men efter en dags användning på julaftonen så fanns det inget glitter kvar på klänningen. Destå mer glitter fanns det (kanske finns fortfarande ;-D) hemma hos Peter och Monica som vi var hos på julaftonen. Det glittrade precis överallt. Så klännningen lämnade vi också tillbaka idag.
Nu ska jag kolla på På spåret som jag missade igår då vi var hos K och P på annandagsmiddag.

Kommentarer
Postat av: Monica

Det glittrar fortfarande här hos oss. Jag befarar det värsta att det kommer att finnas kvar till midsommar. Stora kramar

2008-12-28 @ 20:34:26
Postat av: Anonym

Det är ju i alla fall snyggt när det glittrar!

2008-12-28 @ 21:03:48
Postat av: Anonym

Min tokiga tokiga svägerska!!!! Kramar ses snart

2009-01-02 @ 18:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback