Julklappsinköp

Nu är alla julklapparna handlade!! Farmor och farfar var här idag och passade barnen och de passade då på att baka pepparkakor, så nu är det jul på riktigt. Jag och Anders sprang runt i affärerna med en lista i handen och bockade av klapp efter klapp. Fredagssushin hanns också med.
Nu sitter jag och kollar på Aktuellt och nedläggningen av SAAB. Inte roligt. Jag har med några undantag åkt och kört SAAB hela mitt liv och har många minnen av alla dessa bilar och kommer dessutom ihåg (tror jag) registreringsnumret på den första SAAB:en i mitt liv - CLU 427. Stämmer detta mamma?


Kommentarer
Postat av: mor

Ja, och vi kallade den för Röda Hund för den var så rostig det sista, sedab fick din far firmabil och dom var också grannna SAABbilar, ja man blir ledsen när detta tråkiga händer.

Jag har inte börjat med julhandel ännu, ska åka ut och se om det blir något i morgon. Idag har barnen turats om att vara griniga (så trötta att dom inte kunde somna. Synd om Lisa hon är trött.

Jag får väl ta ätterna till hjälp att få ordning så att det blir jullikt.



Natti natti

2009-12-18 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback