Bullbak



Här står jag redo att bowla med degen.



Elsa breder på smör.



Jag gjorde egen mandelmassa som fyllning. Det var riktigt lätt att göra,
jag har inte ens tänkt tanken innan på att göra egen utan köpt färdig i affären.
Det var bara att skålla mandeln och dra av skalet, sedan mixar man mandeln med
socker och lite vatten. Klart!



Elsa skär degen i bitar.



Så var de klara! De blev väldigt saftiga och goda med mandelmassa i,
och om jag måste säga det själv så var det de bästa bullarna jag
någonsin gjort!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är också dom enda bullarna du gjort. Inte så konstigt att dom också blev dom bästa med andra ord.

2009-11-13 @ 18:17:30
Postat av: Anonym

Är det din man som gett dom fina orden .

Dom ser verkligen goda ut och Elsa ler´ver sig verkligen in i sitt arbete som bagare.

Bra gjort min dotter.



Kram från mor

2009-11-13 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback