Besök i Laneland...

Igår var vi hos kusinerna och gullade med deras nya lilla valp som heter Harry. Elsa säger Härri (som den värsta britten) kanske efter att ha sett lite för mycket på Harry Potter. Harry var alldeles svart, tufsig och dvärgschnauzer. Elsa och Olle klappade lite grann och var inte allergiska.
Det var väldigt god mat och dryck och jag lyckades hälla i mig en päronkonjak för mycket så jag fick tillbringa morgontimmarna på toaletten. Efter en sådan tuff start på morgonen måste man ju bara ha pizza och coca-cola så det blev det nu på kvällen då vi kom hem. Efter ett glas cola så ligger Olle nu bara och stirrar och kan inte sova. Jag och Anders har inte sett det senaste avsnittet av True Blood och vill göra detta nu men vi måste få den colastinna pojken att sova först. Vi får se när...

Kommentarer
Postat av: mor

Vad ska man ge för kommentar till detta, mor o son.

Ja då blir det väl tjat om hund eller?

Har varit o hälsat på "bebbarna" V. har blivit som en helt annan liten tös lugn o go ett så jättegott leende i morgon ska det göras ultraljud på njurarna m m. E. frodas o ser ut att må gott.



Natti natti o kram

2009-10-11 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback