Strumpor

Igår var det ledig fredag, och som de senaste fredagarna har vi shoppat kläder till barnen, det är alltid något som fattas. Det gick plötsligt hål på två av Olles byxor och han behövde nya långkalsonger. Elsa passade på att köpa några trosor och Olle hittade fräcka Spiderman-strumpor som han naturligtvis fick fast vi shoppade strumpor förra veckan också. Jag köpte 10 par strumpor till mig själv också, för det finns aldrig några snygga i lådan när man behöver. Ibland tar jag Anders strumpor i smyg och jag tror att han snor mina också för han har massor i sin låda och jag har inga.

Idag ska vi inspektera nyinköpt vovve hos kusinerna och innan det ska jag göra sushi med lax och avocado.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback