Gran Canaria


Nu ska jag överträda alla mina gränser och åka på charterresa. Och dessutom till ett av de värsta ställen jag kan tänka mig, nämligen Gran Canaria. Jag vet inte arför men jag ser massor av folk i en pool och taskig kvällsunderhållning med fulla svenskar som försöker sjunga med framför mig. Men, men, jag har aldrig varit där så det kanske blir en positiv överraskning, barnen kommer förmodligen att tycka det är superkul. Jag har fortfarande rysningar men börjar så sakteliga att vänja mig vid tanken. Vi får göra många utflykter upp i bergen om det blir för bedrövligt i poolområdet. Det ska vara en jättefin ö med mycket att glo på och det ska bli väldigt trevligt med värme och sol.

Bilder från Ving.se

Kommentarer
Postat av: mor

Och när skall denna resa gå av stapel?

Vad gulligt av er att ni tar hand om

tvillingarna, detta behöver dom, det är

tufft.

Skulle vi vara barnvakter nästa vecka,

tisdagen är den dagen Lisa fyller år.



Natti natti o kram

2009-10-20 @ 22:04:54
Postat av: Anonym

"fulla svenskar som försöker sjunga med framför mig"

Sjöng du?

2010-03-04 @ 23:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback