Ledig måndag

Idag har jag varit ledig då både fritids och dagis var stängt. Jag körde upp barnen till mormor och morfar och ska hämta dem på onsdag igen. Det är maskerad på dagis för Olle på torsdag och han vill gärna vara med i sin coola spider-mandräkt.
Vi åkte upp tidigt och släppte av Olle hos morfar som var hemma, och de gjorde pyttipanna och spelade plockepinn tillsammans. Jag och Elsa åkte till staden och köpte sushi och sedan vidare till Lisa, tvillingarna och mormor. Där var det bära, mata och promenera med de små bebisarna som gällde.

I dagens GP finns den artikel om biblioteken i Göteborg där jag också blev intervjuad:

http://www.gp.se/kulturnoje/litteratur/1.230506-besok-bibliotekets-subkultur

Visst låter jag lite gnällig, men jag sa en massa andra saker också som inte kom med. ;-D
Dessutom så bor det drygt 24 000 i Lärjedalen och vi är sex personer men endast två heltidsanställda så det kryllar ju inte av personal direkt. Men nu ser det ut som om Hammarkullens bibliotek vara kvar ett tag till, så då klarar vi oss. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback