Nytt överkast??

Igår var jag på möte på biblioteket i Bergsjön och inte förrän i bilen insåg jag att jag inte hade en aning om var det låg. Jag tänkte för mig själv att Bergsjön kan ju inte vara så stort så det löser sig. Men det var ju stort, tre torg finns det i stadsdelen. Till slut när klockan började bli sen fick jag ringa min chef och fråga efter vägen.
Efter jobbet åkte jag till staden och shoppade, jag hamnade på Indiska på Kungsgatan och höll på att inte komma ut, det fanns hur mycket snygga kuddar och överkast som helst. Och om jag funderar lite så är vi (väl) i behov av ett nytt överkast till sängen och några snygga kuddar till. När jag nämnde dessa fantastiska överkast för min man så mumlade han något om att prioritera, soffbord, bla bla bla. Så nu sitter jag och gör en lista över saker vi ska ta tag i och överst på den är att köpa ett nytt överkast. ;-)
Idag tar vi det lugnt, Elsa hade ont i huvudet igår så Anders slutade tidigt så hon fick komma hem. De bakade pinnbröd som de grillade i eldkorgen, men de smakade mest sot och deg. Jag och barnen mötte upp pappa Anders och åt sushilunch tidigare idag, sedan var vi och handlade inför Olles 5-årskalas för dagiskompisarna imorgon. Imorgon kväll är vi bortbjudna och ska sova hos mina föräldrar. Jag ska försöka komma ihåg att kolla om mina (eller min mors) gamla längdåkningsskidor fortfarande fungerar att ta sig fram på, är lite sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback