Högar som växer.

Försöker slita mig från datorn för att börja röja i "det svarta hålet" som min underbara vän Camilla har döpt vår tvättstuga till. Allt som ska till återvinningsstationen brukar hamna där och nu är det högar med papper och burkar som bara väntar på att någon ska orka samla ihop och åka iväg med. Återvinningsstationen ligger inte så långt från där vi bor och vi åker förbi dagligen men ändå är det hopplöst att få det att funka. Högarna växer och till slut är det ett berg som tar lång tid att fixa. Men nu ska det ske.

Elsa matar kusin Wilma.



Kusinerna Elliot och Wilma.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej - snygg bild med logga!!! Är det jag som är underbar???? Stor kram och städa på Camilla

2010-03-12 @ 15:33:05
Postat av: Åsa

Ja, det är du, Camilla!!

2010-03-12 @ 16:12:45
Postat av: Camilla

Härligt!!! Men ut i solen människa, kryp in i tvättstugan en regnig dag vetja;))))

2010-03-12 @ 16:53:01
Postat av: mor

ja vad konstigt det är att återvinningsgrejorna alltid skall hamna i tvättstugan den är ju så liten ändå, åh...................den som ändå kunde hjälpa mig med att göra om hela tvättstugan, det går bra att prata om det, men

Jag håller med C fin sida o fina barn.

Hur är det med Elsa, krama henne från mig,

Olle vill väl ingen ha?



Kram

2010-03-12 @ 16:53:58
Postat av: Åsa

Jag gick ut i solen istället så det svarta hålet är kvar.

Olle vill ha massor av kramar!

2010-03-13 @ 09:41:13
Postat av: mormor

kramisa - kamisar - kramisar till Olle

2010-03-13 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback